Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07/2009

Sąd nad mediami

Osoby poszkodowane przez media częściej niż kiedyś dochodzą swych praw w sądzie. Robią to już nie tylko gwiazdy

Ukochany mąż ledwie kilka dni po ślubie okazał się potworem” – napisał 6 października ub.r. „Super Express”. Mieszkańcy trzytysięcznego Morynia w woj. zachodniopomorskim dowiedzieli się, że ich ziomek „za miłym, przystojnym obliczem skrywał prawdziwą twarz okrutnego lubieżnika”, bo podczas podróży poślubnej „napadł i zgwałcił przypadkowo spotkaną kobietę!”. Morynianie nie mieli cienia wątpliwości, że chodzi o Krzysztofa Firę. „SE” nie poskąpił bowiem szczegółów pozwalających na identyfikację: informatyk, długo pracował za granicą, niedawno po sześciu latach znajomości ożenił się z Joanną. Tekst zilustrowano zdjęciem ze ślubu przeklejonym z portalu Nasza-klasa.pl. Na fotografii młoda para ma zasłonięte oczy, ale tuż za nią stoją strażacy z Ochotniczej Straży Pożarnej. To koledzy, bo Krzysztof też jest strażakiem. W ostatnich latach w Moryniu tylko jego ślub miał taką oprawę.

W kwietniu br. Firowie pozwali „Super Express” o naruszenie ich dóbr osobistych. Chcą 60 tys. zł zadośćuczynienia. Najpierw domagali się tylko przeprosin. – Redakcja odmówiła, twierdząc, że tekst i zdjęcie nie pozwalały na identyfikację małżonków. Mamy jednak mnóstwo świadków, którzy ich rozpoznali – mówi Igor Frydrykiewicz, szczeciński adwokat reprezentujący Firów.

Małgorzata Wyszyńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.