Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

 

07/2009

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Mission impossible

- Łączenie „Dziennika” i „Gazety Prawnej” to jak łączenie ognia z wodą

Pierwsze starcie

- Sprawa Kataryny dowiodła, że dziennikarze muszą zaakceptować blogerów w przestrzeni publicznej

Mam jaja

- rozmowa z Karoliną Korwin Piotrowską o tym, że magazyny traktują czytelników jak kretynów, a celebryci sprzedają się choćby za ciuchy

Kindle na podpałkę

- Wydawcy liczą, że e-czytniki ocalą prasę przed zagładą

Prawie jak HD

- Widzowie nie wiedzą, że kanał HD jest taki często tylko z nazwy

Radiowy cud nad Wisłą

- Według badań coraz więcej Polaków słucha radia. Skąd się to wzięło

Sąd nad mediami

Osoby poszkodowane przez media częściej niż kiedyś dochodzą swych praw w sądzie. Robią to już nie tylko gwiazdy

Fotoeksperymenty

- Gdy w prasie brak miejsca na fotoreportaż, czas na podbój sieci

Czas na owoce

- Muzyczne radia Agory wciąż szukają dla siebie miejsca na rynku

DTP-owiec jak zecer

- Brakuje pracy nie tylko dla DTP-owców, ale nawet dla grafików

Świat to za mało

- Połączenie sił Agory i Microsoftu to małżeństwo z rozsądku

Ostatni ekspaci

- Obcokrajowcy zarządzają już tylko dwiema sieciowymi agencjami reklamowymi w Polsce

Target Young

- Licencja na pismo dla dzieci ma sporo ograniczeń, ale zwykle gwarantuje sukces. Jak pozyskać prawa licencyjne do dziecięcych bohaterów

Energicznie o energii

- Branża energetyczna zatrudnia agencje reklamowe i PR, profesjonalizując kanały komunikacji

Marketing po Obamie

- Kluczem w sprzedaży kandydata jest zyskanie zwolenników, a nie wyborców

Recepta na nadmiar

- Agencje marketingu farmaceutycznego potwierdzają, że rynek leków rośnie i można na nim zarabiać

Instytut sporu narodowego

- IPN przykładem, jak zaniedbanie działań PR uderza w wiarygodność instytucji

Gościnnie

- Andrzej Olszewski przekonuje, że robiąc badania rynku, trzeba wykorzystywać informacje od samych klientów

Badania

Ranking

Pressówka

Interranking

- Piotr Waglowski

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.