Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2022

Burda Media

MICHAŁ HELMAN chief commercial officer

Oferta mediowa Burda Media Polska wyróżnia się dzięki kreatywnym pomysłom wypracowanym dla klientów reklamowych pod kątem sprecyzowanych kanałów dotarcia do naszego odbiorcy.

Nasze produkty, oparte na silnych markach, takich jak „Elle”, „Glamour” czy „National Geographic”, docierają do czytelników wydań papierowych, użytkowników serwisów internetowych, obserwatorów i fanów na kanałach socialmediowych oraz uczestników i obserwatorów naszych cyklicznych eventów. Te wszystkie kanały komunikacji pozwalają nam budować bardzo dobrze targetowane kampanie marketingowe.

W ub.r. postawiliśmy na produkcję projektów natywnych i działań projektowych w modelu hybrydowym. Idealnym przykładem jest konferencja Elle About Fashion, zorganizowana w ub.r. w formie hybrydowej, ale także produkcje interaktywnych okładek „Glamour” we współpracy z takimi klientami, jak Modivo czy Reserved. Zorganizowaliśmy ponad 100 kampanii zintegrowanych obejmujących prasę, serwisy internetowe, social media, z wykorzystaniem platformy influencerskiej Burda Digital Lab.

Jesteśmy dumni z naszej akcji w duchu „less waste” dla marki „Glamour” – Rewear Market, który wspólnie organizujemy z marką H&M. W akcji wzięło udział: ponad 40 wystawców (stylistów i influencerów) i ponad 1000 uczestników, (oczywiście zgodnie z reżimem sanitarnym).

„National Geographic” i „Traveler” mocno zaangażowały się w kampanie kontentowe związane z promowaniem zrównoważonej turystyki. Wyprodukowaliśmy m.in. branded content dla Szwajcarii w ramach międzynarodowej kampanii #Swisstainable oraz dla Niemieckiej Centrali Turystyki w ramach kampanii #FeelGood i #German.Local.Culture. Kampanie obejmowały wideo, podcasty, galerie zdjęć, artykuł, rankingi, ankiety w druku, serwisach internetowych i w social mediach.

Na skutek pandemii koronawirusa świat się mocno zdigitalizował, co znacznie zmieniło organizację projektów i eventów.

LUDZIE

Michał Helman
chief commercial officer

KONTAKT

ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
tel. 22 3603 603
[email protected]
Burdamedia.pl/reklama

MEDIA

Prasa: 55 tytułów, w tym 12 badanych przez PBC: „Elle”, „Glamour”, „Elle Decoration”, „Claudia”, „Dobre Rady”, „National Geographic”, „NG Traveler”, „Mój Piękny Ogród”, „Moje Gotowanie”, „Przyślij Przepis”, „Burda” – łączny zasięg: 5,2 mln czytelników (PBC, XII 2020–XI 2021, CCS, wszyscy)

Internet: 11 serwisów, w tym Elle.pl – liczba unikalnych użytkowników: 3,5 mln, Przyslijprzepis.pl – liczba unikalnych użytkowników: 3,3 mln, Glamour.pl – liczba unikalnych użytkowników: 2,2 mln, Mojegotowanie.pl – liczba unikalnych użytkowników: 1,4 mln, Kobieta.pl – liczba unikalnych użytkowników: 1,1 mln, National-geographic.pl – liczba unikalnych użytkowników: 1,1 mln; łączna liczba UU: 15,8 mln (Google Analytics, I 2022); 29 profili na Facebooku, w tym National Geographic (282 tys. fanów), Traveler (235 tys.); Elle (231 tys.), Glamour (173 tys.), Claudia (160 tys.) – łączna liczba fanów: 2,2 mln; 16 profili na Instagramie, w tym Glamour (147 tys. obserwujących), Elle (135 tys.), National Geographic (118 tys.), Elle Decoration (40 tys.) – łączna liczba obserwujących: 567 tys.

Eventy: Elle Style Awards,
Beauty Stars, Kobieta Roku Glamour, Travelery, Szaleństwo Zakupów, Rewear Market, „Piękna w każdej postaci”.

Inne: ponad 1,2 tys. tytułów książek, kilkadziesiąt nowych pozycji rocznie

NAGRODY

Digitalowy Innowator – wyróżnienie przyznane przez „Media Marketing Polska”

HIT 2021

Po uzyskaniu pozytywnej decyzji UOKiK dotyczącej przejęcia większościowego pakietu firmy Cocolita.pl (e-drogeria), zaczęliśmy opracowywać nową ofertę mediowo-sprzedażową dla branży kosmetycznej. Cocolita.pl to znakomita i komplementarna do naszych tytułów platforma, która ma ogromny potencjał e-commerce. Sądzimy, że dzięki wspólnym projektom marketingowym skierowanym do klientów z segmentu kosmetycznego wyniki sprzedażowe będą bardzo szybko rosły.

Ponadto w ub.r. postawiliśmy jeszcze mocniej na urozmaicenie oferty mediowej i realizację kampanii na wszystkich platformach komunikacyjnych naszych marek z uwzględnieniem kanałów socialmediowych i platformy influencerskiej Burda Digital Lab. Burda Digital Lab to przede wszystkim autorska platforma o nazwie Bdigital, zrzeszająca twórców z kategorii mikro i medium, która automatyzuje najważniejsze procesy związane z prowadzeniem kampanii z obszaru influencer marketingu. Na co dzień w swoich kampaniach Bdigital łączy je z działaniami kontentowymi, wykorzystując szerokie portfolio wydawnictwa. Bdigital.pl współpracuje m.in. z takimi markami jak: Asus, Philips, Tefal, Krups, Ziaja, Superprezenty.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.