Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

TVN MEDIA

PIOTR TYBOROWICZ dyrektor biura reklamy TVN Media

W tym roku stawiamy przede wszystkim na innowacyjne zarządzanie jakościowym kontentem, zbliżając go do konsumenta dzięki szerokim możliwościom digitalu. Istotne będą dalsze inwestycje w TVN i TVN 7 zwiększające ilość generowanych ratingów i wzmacniające potencjał reklamowy stacji.

Niezmiennie rozwijamy digitalowy ekosystem. W grudniu ub.r. serwis DDTVN.pl został włączony do podkategorii Serwisy kobiece w badaniu Mediapanel; już w pierwszym miesiącu zajął w niej piąte miejsce z ponad 3,7 mln realnych użytkowników. W br. serwis Player.pl zostanie wzbogacony o niestandardowe rozwiązania reklamowe. W ofercie digital pojawią się produkty oparte na danych 1st party: TVN Premium Data oraz Reach Max Data, które pozwolą na efektywniejsze dotarcie do konsumenta w ramach całej oferty. Nadal będziemy rozwijać produkty contentmarketingowe, poszerzając ich spektrum i zasięg. Tworząc nowe produkty e-commerce, dajemy markom możliwość budowania wizerunku wokół jakościowych treści w ścisłym połączeniu z realizacją mierzalnych celów sprzedażowych. Planujemy także uruchomienie rozwiązań reklamowych pozwalających na angażowanie w komunikację widzów telewizyjnych poprzez platformy społecznościowe w czasie rzeczywistym. Rozwój oferty Premium TV i Premium Digital w kierunku integracji rozwiązań multiscreen i total viewing ma na celu maksymalizację potencjału kontentu poszczególnych nadawców.

Rok igrzysk olimpijskich to możliwość komunikacji opartej na pełnym ekosystemie TVN Grupy Discovery. Obecność w kontekście angażujących treści daje szeroki potencjał do budowania unikalnych historii marek wokół największego wydarzenia sportowego w tym roku. TVN Media jako pierwszy podmiot na rynku zamierza uruchomić rozwiązania telewizji adresowalnej, która łączy zalety tradycyjnej TV z możliwościami świata digital: większą precyzją dotarcia, lepszym dopasowaniem reklam i możliwościami bezpośredniego mierzenia efektów. W br. będziemy mocno rozwijać ten kierunek oraz wprowadzać nowe produkty reklamowe.

MEDIA

Telewizja: TVN – udział w rynku: 10,1 proc., średni zasięg miesięczny: 80,3 proc. (28,9 mln), TVN 7 – udział w rynku: 5,1 proc., średni zasięg miesięczny: 68,6 proc. (25,8 mln), Premium TV – udział w rynku: 29,6 proc., średni zasięg miesięczny: 87,3 proc. (31,4 mln – SHR proc. dla wszyscy 16–49, IX– XI 2020, RCH dla wszyscy 4+, XI 2020, NAM)

Internet: Digital TVN Media (Player, Premium Digital) – zasięg produktów wideo: 27,5 mln UVU (dane własne na podstawie: X 2020, Gemius Stream)

LUDZIE

Piotr Tyborowicz – dyrektor biura reklamy TVN Media, prezes TVN Media, członek zarządu TVN Grupa Discovery

Marcin Idzik – dyrektor działu sprzedaży biura reklamy TVN Media

STRUKTURA

Dział sprzedaży agencyjnej: obsługa domów mediowych i ich klientów; działem kierują Ewa Marciniak, Mariusz Wyglądała i Piotr Wywrot

Dział sprzedaży bezpośredniej: obsługa klientów bezpośrednich; działem kieruje Monika Granecka

Dział content integration: tworzenie projektów antenowych szytych na miarę, produkcja krótkich materiałów i form wideo według indywidualnych potrzeb klienta; działem kieruje Jacek Szymczyk

Dział premium TV oraz premium digital: obsługa podmiotów partnerskich; działem kierują Andrzej Karasowski, Aleksandra Przeździecka i Kinga Kucharska

Dział innovation hub: centrum innowacyjnych rozwiązań w obszarach content marketingu, e-commerce i performance; działem kieruje Agnieszka Gajzler

KONTAKT

tel. 22 856 64 00
[email protected]
www.tvnmedia.pl, www.tv.tvnmedia.pl
@tvnmedia.pl – Facebook, LinkedIn, Instagram

HIT 2020

Kolejny rok z rzędu TVN był najsilniejszą stacją telewizyjną w Polsce. Sukcesywne wzrosty oglądalności umocniły pozycję TVN 7 jako piątego najchętniej oglądanego kanału na rynku. Siódemka drugi rok z rzędu otrzymała tytuł Stacji Telewizyjnej Roku 2020. Ponadto TVN Media pozostawał liderem z najsilniejszą ofertą kablowo-satelitarną z największym kanałem na rynku w tym segmencie – TVN 24. Rekordowe wyniki osiągnęły zarówno kanał telewizyjny, jak i serwisy newsowe oraz platforma TVN24Go. Sukcesem zaowocowało powołanie projektu #TVNpomagajmysobie i stworzenie w ramach niego charytatywnego bloku reklamowego, z którego środki przeznaczone zostały na posiłki dla osób potrzebujących. Sukcesem okazało się także uruchomienie serwisu streamingowego Discovery+, będącego największą biblioteką treści non-fiction na świecie. TVN Media zostało uznane przez reklamodawców Biurem Reklamy Roku 2020.

Bardzo dziękujemy za docenienie i ogromnie cieszymy się z zaufania, którym nas obdarzono.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.