Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

CANAL+ POLSKA SA

KAMIL WÓJCICKI partnership specialist, DOMINIKA GÓRNIAK partnership manager, MAGDALENA LUBIENIECKA-KOWALSKA partnership manager, MATEUSZ SZUMOWSKI senior partnership specialist, JOANNA TAŃSKA-MICHALIK partnership specialist, JOANNA JANCZAK partnership specialist, MICHAŁ WOJTCZAK dyrektor działu reklamy i projektów specjalnych

To, co wyróżnia dział reklamy i projektów specjalnych Canal+ Polska, to połączenie unikalnych na rynku rozwiązań reklamowych z bardzo atrakcyjnym profilem widza (zamożny, wykształcony klient oferty Canal+).

W 2020 roku, zmieniając naszą strategię reklamową, postawiliśmy na budowanie partnerstw strategicznych w oparciu o cele biznesowe Canal+ i partnera. Długoterminowe rozwiązania daleko wykraczające poza standardowo postrzeganą ofertę reklamową pozwalają osiągnąć synergię na poziomie komunikacji i biznesu.

Staramy się również korzystać z potencjału produkcji własnych, na które chcemy postawić w kolejnych latach. Rozwijając segment filmu i lifestyle’u, nie zapominamy o sporcie, który Canal+ ma w swoim DNA. Mamy początek roku, a już możemy pochwalić się pozyskaniem nowych praw sportowych – do WTA na sezon 2021–2026 i przedłużeniem praw do La Liga na kolejne pięć lat. Pozyskiwanie nowych praw oraz ciągła praca nad rozwojem oferty programowej pomaga nam gromadzić atrakcyjną widownię i wykorzystywać potencjał reklamowy sportowych emocji na żywo. Ważną zmianą wpływającą na funkcjonowanie działu sprzedaży jest wprowadzony w 2020 roku nowy produkt Canalplus.com, który daje zupełnie nowe możliwości konsumpcji treści oferowanych przez platformę. Aplikacja umożliwia przekazywanie dostępu do naszego kontentu za pomocą voucherów, co pozwala na tworzenie dedykowanych ofert w modelu B2B, a także na wspólne działania komunikacyjne z naszymi partnerami.

Jeśli szukacie nowych narzędzi do komunikacji lub wartości dodanej do produktów, zapraszamy do współpracy. Gwarantujemy, że wspólnymi siłami wypracujemy rozwiązania, które pomogą realizować zakładane przez was cele.

MEDIA

Telewizja: Ale Kino (także HD) – możliwość odbioru w 34,6 proc. gospodarstw domowych, Canal+ Premium (także HD) – 13,6 proc., Canal+ Family (także HD) – 13,3 proc., Canal+ 1 (także HD) – 13, proc., Canal+ Dokument HD – 11 proc., Canal+ Film (także HD) – 13,5 proc., Canal+ Seriale (także HD) – 12,5 proc., Canal+ Sport (także HD) – 13,2 proc., Canal+ Sport 2 HD – 11,8 proc., Canal+ Sport 3 – 8,3 proc., Canal+ Sport 4 – 8,3 proc., Domo+ (także HD) – 31,8 proc., Kuchnia TV (także HD) – 31,4 proc., MiniMini+ (także HD) – 42,3 proc., nSport (także HD) – 31,9 proc., Planete+ (także HD) – 37,4 proc., TeleTOON+ (także HD) – 34,7 proc., Novelas+ (I 2021, NAM)

Internet: Canalplus.com, Miniminiplus.pl, Kuchniaplus.pl, Player+, profil na [email protected]

TOP KLIENCI

Mattel Poland, Hasbro Poland, Apart, PKO Bank Polski, Lexus Polska, Hymon, Visa Inc.

LUDZIE

Michał Wojtczak – dyrektor działu reklamy i projektów specjalnych

STRUKTURA

Magdalena Lubieniecka-Kowalska, partnership manager ds. negocjacji i współpracy z TVN Media, tel. 728 898 371, [email protected]

Dominika Górniak, partnership manager – segment kids, tel. 519 520 619, [email protected]

Katarzyna Zuzańska, partnership manager – segment lifestyle, tel. 502 555 547, [email protected]

Joanna Tańska-Michalik, partnership specialist, tel. 721 001 545, [email protected]

Joanna Janczak, partnership specialist, tel. 606 810 933, [email protected]

Mateusz Szumowski, senior partnership specialist, tel. 513 111 724, [email protected]

Kamil Wójcicki, partnership specialist, tel. 519 520 564, [email protected]

HIT 2020

Najważniejszym wydarzeniem minionego roku było wprowadzenie nowej platformy dystrybucji kontentu, czyli serwisu Canal+ Online. To usługa zapewniająca widzom dostęp do tysięcy filmów, seriali i programów w formule „na życzenie” oraz do najlepszego sportu – na żywo. Bez umowy, bez anteny, przez internet na Canalplus.com. W ramach propozycji reklamowej odświeżyliśmy ofertę projektów specjalnych, a także rozszerzyliśmy portfolio kanałów, na których emitujemy reklamy, o Canal+ Family i Novelas+. Zmiany zostały bardzo dobrze przyjęte przez naszych partnerów, co pozwoliło nam zrealizować cele biznesowe w trudnym 2020 roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.