Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wydanie: PRESS 05/2012

10 przykazań dla piarowca

Dziennikarze i piarowcy są sobie nawzajem potrzebni. Dlatego warto, by czasem jedni posłuchali drugich

Nic tak nie irytuje dziennikarzy, jak natarczywe telefony w trakcie pracy nad tekstem i pytania, czy zapoznali się już z najświeższymi wynurzeniami złotoustego prezesa firmy X i czy doszedł już wysłany pół minuty temu e-mail. „Nie doszedł? Oj, to ja jeszcze raz wysyłam i zaraz znów dzwonię!”. Nic tak nie wpędza w depresję, jak to, kiedy po dziesięciu minutach rozmowy z piarowcem dziennikarz nie ma nawet jednego zdania, które mógłby zacytować w tekście, nie mówiąc o tym, że nadal nic nie wie. Chcąc polepszyć relacje i naprawić kontakty, postanowiliśmy przyjrzeć się grzechom, których piarowcy mogliby – zdaniem dziennikarzy w regionach – nie popełniać.

Rafał Kerger

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. . Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo