Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wydanie: PRESS 05/2012

Obcy na pokładzie

Doświadczeni redaktorzy radzą, jak pracować z autorem zewnętrznym, żeby dostawać teksty dobre i w terminie

Nie ma redakcji, która byłaby w stanie zapełnić wszystkie strony tekstami dziennikarzy pracujących etatowo. Z autorami zewnętrznymi pracować trzeba mimo że mają wiele wad. Podstawową jest ta, że czują się niezależni i redaktor nie ma nad nimi żadnej władzy. Zawsze więc – nawet jeśli sami zabiegają o publikację – w ostatnim momencie mogą zostawić redaktora z niczym i nie ponieść z tego tytułu żadnych konsekwencji. Liczba źle napisanych, przesłanych nieterminowo czy nierzetelnych tekstów przekracza zdecydowanie liczbę tych dobrych. Doświadczeni redaktorzy radzą, jak pracować z autorem zewnętrznym, żeby dostawać teksty dobre i w terminie.

Maja Ruszpel

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. . Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo