Wydanie: PRESS 05/2012

Generacja C

Tim Dunn, dyrektor ds. strategii w Isobar Mobile, ogłasza, że nowy konsument jest społeczny, lokalny i mobilny

Telefon to przedmiot bardzo osobisty, a działania mobilne często przekraczają granice prywatności. Czy nie masz czasem poczucia, że reklama w telefonie to przesada?

To zależy, jaką formę taka komunikacja przybiera. Jeśli są to irytujące SMS-y z ofertami, które w dodatku wcale cię nie interesują, to zapewne jest to przekraczanie granic. Każda marka, która się do tego posuwa, powinna zaprzestać działań mobile na co najmniej dwa lata i przejść odpowiednie szkolenia. Telefony są niezwykle ważne dla każdego z nas – bardzo niewiele marek to rozumie i większość nie wie, jak zaangażować konsumenta za pomocą smartfona. Musisz zaoferować coś, co dla niego ma wartość. Użytkownik smartfona czy komórki zapozna się z reklamowaną marką, jeśli wie, że dostanie coś w zamian. Inaczej skasuje komunikat bez sekundy zastanowienia. Chodzi przecież o stworzenie relacji z marką.

Rozmawiała Agata Małkowska-Szozda

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo