Wydanie: PRESS 11/2011

Portoroż na rozdrożu

- Festiwal Golden Drum w nowej formule musi okrzepnąć

Uczestników 18. edycji festiwalu w Portorożu dręczy pytanie: czy to nadal ten sam prestiżowy konkurs, na którym warto i trzeba być? To reakcja na zmiany, jakie wprowadzili nowi menedżerowie festiwalu. 

Po raz pierwszy konkursem nie zarządzali Jure Apih i Meta Dobnikar, jego pomysłodawcy i szefowie przez 17 lat. To zadanie przejęło słoweńskie Chamber of Advertising – ustanowione przez założycieli prawowitym właścicielem marki Golden Drum, w ub.r. upomniało się o swoje prawa.

Więcej w listopadowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.