11/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia, i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Świat spinaczy

- Rozmowa z Tomaszem Jastrunem, felietonistą tygodnika „Newsweek Polska”

Koniec karnawału

- Nowy właściciel Presspubliki zaczął rządzić i dzielić

Show w blasku flesza

- Bauer i Edipresse w ogniu wzajemnych oskarżeń

Telewizja jest moja

- Sylwetka Agnieszki Romaszewskiej-Guzy, szefowej Biełsatu

Cenzura górą

- Bloger Kominek znalazł sposób na chamstwo w sieci

Czwarta zmiana

- Wizja Radia na Wizji nie uchowa się w telewizji

Nudy tu macie

- Rozmowa z Wacławem Radziwinowiczem, moskiewskim korespondentem „Gazety Wyborczej”

Rewolucji nie było

- Czytelnicy nie chcą płacić za „The Daily”, pierwszą gazetę tylko na iPada

Ranking serwisów plotkarskich

- Który portal plotkarski jest najlepszy informacyjnie

„Academia” błędów

- Zgłaszając wywiad do nagrody, autorka kwartalnika naukowego ściągnęła na siebie kłopoty

Gazety na Facebooku

- Treści z wydań papierowych na FB przysparzają czytelników, ale nie wiadomo, czy pieniędzy

Ciąg dalszy nastąpi

- Koniunktura na seriale owocuje nowymi kanałami i produkcjami

Portoroż na rozdrożu

- Festiwal Golden Drum w nowej formule musi okrzepnąć

Wieczny sekretarz

- Kardynał Stanisław Dziwisz słabo wykorzystuje kapitał, z którym przyjechał do Polski z Watykanu

Żal na pokaz

- Jak agencja PR wynajęta przez Murdocha odwraca uwagę od skandalu z jego udziałem

Made in Poland

- Polskie grupy reklamowe to alternatywa dla struktur globalnych

Efektowny model

- Performance marketing przydaje się klientom, mniej mediom

Sponsoring kultury

- Firmy sponsorujące przedsięwzięcia kulturalne angażują się także w ich kreowanie

Reklamówka

Badania

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.