Wydanie: PRESS 09/2010

Sam Efekt Odpowie

Żaden z przyszłych żołnierzy polskiej armii się nie spodziewał, że wpisując w wyszukiwarkę słowo „pobór”, dowie się wszystkiego o ketchupach firmy Kotlin. A to na jej stronę wiosną ub.r. kierowały ich wyszukiwarki. W ramach kampanii promującej markę Kotlin agencja GoldenSubmarine przygotowała na stronie Ketchupy.pl narzędzie do tworzenia komiksów przez internautów. Jeden z nich opisywał perypetie poborowych z pomidorowym sosem. Gdy w mediach pojawiła się informacja, że w 2009 roku będzie ostatni pobór do wojska, tysiące młodych mężczyzn zaczęło szukać o tym informacji przez wyszukiwarki. – Mieliśmy ogromną falę wejść na stronę. Sami byliśmy zaskoczeni tym sukcesem – wspomina Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine.

Więcej w wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie


 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.