Wydanie: PRESS 09/2010

Kreatywne starcie

Czyżby na polskim rynku reklamy historia zatoczyła koło? Bo na początku lat 90. ubiegłego wieku kreatywni i media plannerzy pracowali pod jednym dachem. W agencjach reklamowych funkcjonowały działy mediów, z których później zaczęły się wyodrębniać domy mediowe jako oddzielne firmy. Wymogli to reklamodawcy, którzy oczekiwali większej specjalizacji.
Dziś rzeczywiście mamy powrót do przeszłości – jednak powody są inne.

Więcej w wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.