Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jimmy Kimmel przedłuża kontrakt z Disneyem. Niedawno chciano go zdjąć z anteny

Jimmy Kimmel jest na antenie nieprzerwanie od stycznia 2003 roku, co czyni go jedną z najdłużej obecnych na ekranie gwiazd nocnych programów telewizyjnych (screen: YouTube/Entertainment Tonight)

Jimmy Kimmel zawarł z koncernem Disneya umowę, na mocy której jego wieczorny talk-show pozostanie na antenie stacji telewizyjnej ABC na kolejny rok, do 2027.

Obecna umowa dotycząca realizacji "Jimmy Kimmel Live!" wygasa w roku 2026.

Czytaj też: Paramount oprotestowuje ofertę Netflixa dla WBD. Chce dać za akcje 108 mld dol.

W 2025 roku Kimmel został na krótko zdjęty z anteny po tym, gdy Disney musiał ugiąć się pod presją administracji Donalda Trumpa. Ta uznała, że słowa wygłoszone przez prezentera na temat zamordowanego prawicowego aktywisty Charliego Kirka były skandaliczne i w związku z tym domagała się ona ukarania gwiazdy.

Właściciele dużych sieci telewizyjnych Nexstar i Sinclair odsunęli program od wizji na niecały tydzień, ale ostatecznie nie spowodowało to nawet jednorazowej przerwy w jego nadawaniu.

Jak pisze Variety, kontrakty z takimi postaciami trwają zazwyczaj około trzech lat, ale Kimmel w ostatnich latach rozważał odejście z roli prowadzącego, dlatego jest zainteresowany podpisywaniem rocznych umów. "Jimmy Kimmel Live!" prowadzi od stycznia 2003 roku, co czyni go jedną z najdłużej obecnych na ekranie gwiazd nocnych programów telewizyjnych.

Czytaj też: Kupno Warner Bros. Discovery przez Netflixa najdroższą transakcją dekady

(MAC, 09.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.