Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl prowadzi kampanię wizerunkową. "Mniej szumu, więcej faktów"

Kampania obejmuje internet, kina, outdoor oraz prasę (fot. materiały promocyjne)

Wyborcza.pl (Agora SA) rozpoczęła kampanią wizerunkową pod hasłem "Mniej szumu, więcej faktów".

Portal w kampanii podkreśla, że warto czerpać informacje z wiarygodnych źródeł.

Czytaj też: Założyciele "Gazety Wyborczej" poza Agorą-Holding. "Zmiana generacyjna"

Kampania obejmuje internet (YouTube, platformy Meta, serwisy VOD i portale informacyjne), kina, outdoor oraz prasę.

Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a zakup mediów realizuje dział marketingu "Gazety Wyborczej" we współpracy ze Spark Foundry.

Czytaj też: Przychody Kanału Zero z reklam na YouTubie w tym roku to już 10,85 mln zł

(MZD, 03.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.