Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SpaceCat wygrywa przetarg na kampanię influencerską dla marki Philips Ovi

SpaceCat odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii "nOVInki kulinarne" (fot. materiały prasowe)

Agencja SpaceCat zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii influencer marketingowej airfryerów Philips Ovi, należących do Versuni Polska.

SpaceCat odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii "nOVInki kulinarne". W działaniach wykorzystywany jest serwis informacyjny, w którym Philips Ovi staje się bohaterem kulinarnych "newsów". Reporterzy łączą się z influencerami, by ogłaszać dania przygotowane z użyciem urządzenia Ovi. W rolę reporterek wcielają się Agata Młynarska i Julia Sierakowska (DoMeritum). Kampania ruszyła w połowie listopada.

Dodatkowo, w grudniu SpaceCat wesprze Versuni w realizacji kolejnej aktywacji influencerskiej dla linii Philips Ovi – tym razem o charakterze społecznym.


(KAP, 21.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.