Top Marka 2025: konsekwencja w działaniu. Listę TOP 500 marek otwierają Onet, WP i PKO BP
Top Marka 2025 powstała dzięki współpracy magazynu „Press” i Instytutu Monitorowania Mediów
Najważniejszy przegląd medialności polskich brandów zyskał swoją najnowszą odsłonę. Magazyn „Press” oraz Instytut Monitorowania Mediów prezentują wyniki raportu Top Marka 2025, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki.
Aż siedem z dziesięciu marek najsilniejszych w prasie i internecie reprezentuje segment mediów. Stacje telewizyjne, portale internetowe, a także rozgłośnie radiowe i tytuły prasowe stanowią również blisko połowę pierwszej pięćdziesiątki Top 500 Marek.
Czytaj też: Sposoby na bezpieczeństwo w sieci. Sekcja specjalna "Cyberbezpieczeństwo" w "Press"
Listę Top 500 Marek otwierają Onet, WP i PKO Bank Polski. W pierwszej dziesiątce są również: TVN, Interia, Polsat, Orlen, TVN 24, PGE i Polsat News.
Badanie wzmianek o markach reprezentujących 50 branż pokazało, co najczęściej przykuwało uwagę dziennikarzy i odbiorców, w tym użytkowników mediów społecznościowych.
Top Marka 2025 powstała dzięki współpracy magazynu „Press” i Instytutu Monitorowania Mediów.
Pełen raport z badania publikujemy w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu oraz w wersji podstawowej i poszerzonej – na stronie Topmarka.eu.
Czytaj też: Nowy "Press": Antoni Słodkowski, bracia Karnowscy, Szymon Hołownia i AI
(CP, 03.11.2025)










