Dział: RADIO

Dodano: Październik 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania radia Tok FM z ilustracjami satyryka Janka Kozy

Kampania obejmuje outdoor, prasę, internet i kina (fot. materiały prasowe)

W nowej kampanii wizerunkowej radia Tok FM główną rolę odgrywają rysunki satyryka Janka Kozy.

"Rysunki Janka Kozy to coś więcej niż satyra - to inteligentny, czuły komentarz do tego, co dzieje się wokół nas. Współpraca z Jankiem to naturalne połączenie - my również w Tok FM stawiamy na przemyślane podejście do rzeczywistości, zamiast na krzyk i uproszczenia" - wyjaśnia w komunikacie Anna Justka, dyrektorka promocji Tok FM.

Nowa kampania Tok FM z rysunkami satyryka jest prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie ("Polityka", "Gazeta Wyborcza"), internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe), a także w sieci kin Helios.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.

(KOZ, 10.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.