Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maczfit przypomina o smakach dziecinstwa

Kampania potrwa do końca września (fot. materiały prasowe)

Marka Maczfit uruchomiła kampanię "Smaki dzieciństwa", która ma przenieść odbiorców w "świat kulinarnych wspomnień".

Kampania prowadzona jest w kanałach digitalowych, obejmuje media społecznościowe, działania z influencerami, YouTube, a także wykorzystuje drukowane materiały promocyjne. W wybranych zestawach Maczfit pojawią się naklejki "inspirowane smakami z dzieciństwa", w których oznaczone zostaną posiłki nawiązujące do tradycyjnych przepisów.

W kampanię zaangażowano twórców internetowych, takich jak: Piotr Ogiński, Bilguun Ariunbaatar, Suchar Codzienny, Iwo Świerblewski i Michał "McMikey" Kim, którzy w swoich kanałach społecznościowych opowiadają o tym, jakie dania lubili jeść, gdy byli dziećmi.

Kampanię uzupełnia konkurs, zachęcający odbiorców do dzielenia się ulubionymi daniami z dzieciństwa. Wśród nagród znajduje się m.in. kolacja w domu zwycięzcy przygotowana przez Piotra Ogińskiego ("Kocham Gotować"), nagrody rzeczowe i diety Maczfit.

Kreacja została przygotowana i wdrożona przez wewnętrzny dział kreatywny, a za zakup mediów odpowiada dział performance Maczfit. Kampania trwać będzie do końca września. 

(KAP, 12.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.