Nowe osoby w dziale sprzedaży i marketingu startującego pisma dla mężczyzn "GQ Poland"
Polska edycja magazynu "GQ" zadebiutuje na rynku jesienią (fot. materiały prasowe)
Do działu sprzedaży i marketingu "GQ Poland" – tytułu lifestylowego dla mężczyzn, który ma zadebiutować w naszym kraju jesienią – dołączyły cztery osoby: Zbigniew Kokot, Katarzyna Ryciak, Magdalena Jaworska i Michał Burecki.
Stanowisko szefowej marketingu i projektów specjalnych objęła Magdalena Jaworska, która od początku kariery pracuje w mediach skierowanych do mężczyzn. Zarządzała biurem reklamy i sponsoringu w magazynie "Malemen", odpowiadała także za projekty specjalne w Burda Media Polska, w tym te dotyczące tytułu "Elle Man".
Czytaj też: "CKM", "Playboy" i jakie jeszcze tytuły dla mężczyzn zniknęły z rynku
Stanowiska menedżerów ds. relacji biznesowych objęli Zbigniew Kokot i Katarzyna Ryciak.
Ryciak odpowiadała ostatnio za kampanie digital w Invibes Advertising, a Kokot zarządzał biurami reklamy w Fashion Group, wydawcy "Fashion Magazine" i Marquard Media Polska. Wcześniej związany był z rynkiem radiowym, m.in. z RMF FM i Eską.
Z kolei Michał Burecki, head of commercial product & delivery, pracował wcześniej m.in. dla Grupy Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska.
Za wprowadzenie na polski rynek "GQ Poland" odpowiada New Media Wave Publishing, spółka należąca do New Media Wave, od lipca 2024 roku wydawcy serwisów Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl, Supermamy.pl i Ckm.pl.
Czytaj też: Miesięczniki dla kobiet prześcigają się w oferowaniu wydań z kilkoma okładkami
(MZD, 23.08.2025)










