Jesienią na rynku pojawi się magazyn dla mężczyzn "GQ Poland". Olivier Janiak naczelnym
Olivier Janiak wcześniej był współtwórcą i szefem magazynu dla mężczyzn "Malemen" w latach 2008-2013 (fot. materiały prasowe)
Jesienią na rynku pojawi się magazyn dla mężczyzn "GQ Poland", którym pokieruje Olivier Janiak. To nowa inwestycja wydawnictwa New Media Wave, które w zeszłym roku przejęło tytuły digital należące do Marquad Media Polska.
Magazyn "GQ Poland", wydawany na licencji amerykańskiego wydawnictwa Condé Nast, będzie ukazywać się zarówno w wersji drukowanej, jak i cyfrowej. Tytuł oprócz tematów krajowych ma być poświęcony kwestiom międzynarodowym – od trendów globalnych, przez geopolitykę i kulturę.
"Od lat na polskim rynku brakowało medium w kategorii premium, które nie tylko inspiruje, ale też daje nadzieję oraz poczucie, że w szybko zmieniającym się świecie jest miejsce na ważne pytania i mądre odpowiedzi" - mówi cytowany w komunikacie redaktor naczelny tytułu Olivier Janiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny, który był współtwórcą i szefem magazynu dla mężczyzn "Malemen" w latach 2008-2013. Obecnie Janiak związany jest ze stacją TVN, w której od wielu lat prowadzi program "Co za tydzień".
Jak dodaje w komunikacie prasowym naczelny nowego tytułu "GQ Poland", jego redakcja od początku ma stawiać także na formaty wideo, podcasty oraz organizowanie wydarzeń i spotkań z odbiorcami.
Za wprowadzenie na nasz rynek "GQ Poland" odpowiada konkretnie New Media Wave Publishing, spółka należąca do New Media Wave - od lipca zeszłego roku wydawcy serwisów kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl, supermamy.pl i ckm.pl.
Przypomnijmy, że New Media Wave należy do funduszu inwestycyjnego Venture Capital 2.0 , który specjalizuje się w start-upach i tzw. distressed assets. Jego prezesem jest Tomasz Musiał.
(MZD, 11.08.2025)










