Havas PR Warsaw nieznacznie zwiększyła przychody i zysk w 2024 roku
Zysk netto agencji wyniósł w 2024 roku 728,44 tys. zł (screen: Facebook/Havas PR Warsaw)
Agencja Havas PR Warsaw uzyskała w 2024 roku 12,65 mln zł przychodów i 728,44 tys. zł zysku netto.
Jak wynika ze sprawozdania finansowego złożonego przez spółkę w Krajowym Rejestrze Sądowym, jej przychody wzrosły o 2,60 proc. w porównaniu z 2023 rokiem (12,33 mln zł). Koszty działalności operacyjnej wyniosły 11,70 mln zł i były o 2,00 proc. wyższe niż rok wcześniej (11,47 mln zł). Na wynagrodzenia przeznaczono 2,48 mln zł wobec 2,87 mln zł w 2023 roku (o 13,59 proc. mniej).
Zysk netto agencji wyniósł w 2024 roku 728,44 tys. zł wobec 700,39 tys. zł w 2023 roku (4,01 proc. wzrost).
Agencja rozpoczęła w 2024 roku stałą współpracę z firmami MG Motor, Roborock, Lipton i Max Premium Burgers. Projektowo obsługiwała: Air Liquide, Tier Mobility i Bank Gospodarstwa Krajowego. Jej stałymi klientami były firmy: JLL, Electrum, Orange, Canal+ oraz Spotify. W 2024 roku agencja zakończyła współpracę z home.pl.
Havas PR Warsaw zatrudniała w 2024 roku 30 pracowników. Kierował nią Tomasz Lis, managing director.
(MS, 31.07.2025)










