Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lighthouse Polska z nowymi osobami. Dołączyli Aleksandra Bartos i Jakub Najmoła

Aleksandra Bartos i Jakub Najmoła zajęli stanowiska project executives i wzmocnili dział Corporate & Consumer (fot. materiały prasowe)

Do struktur agencji Lighthouse Polska dołączyli Aleksandra Bartos i Jakub Najmoła, zajmując stanowiska project executive i wzmacniając dział Corporate & Consumer.

Aleksandra Bartos specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations i działaniach kryzysowych. Doświadczenie zdobywała, realizując projekty dla klientów z branży technologicznej, przemysłowej i energetycznej. Wcześniej pracowała dla takich agencji, jak ITBC Communication, Grayling, a przez ostatnie trzy lata była konsultantką freelancerem (współpracowała m.in. z Mel, Ogilvy PR, Havas PR i Brand New Heaven).

Czytaj też: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych dokonało zmian w konkursie Crafty SPR Awards

Jakub Najmoła, z dziennikarskim backgroundem i zapleczem w mediach społecznościowych, zasili zespół pracujący dla klientów z sektora energetycznego.

(MS, 30.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.