Aplan Media i Euvic Media zrealizowały kampanię "Przyspieszamy Polskę" dla MFiPR
Na potrzeby kampanii przygotowano spoty, emitowane w Telewizji Polskiej, Polsacie, TVN, Republice, a także w internecie (screen: YouTube/Krajowy Plan Odbudowy)
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wystartowało z kampanią promującą Krajowy Plan Odbudowy.
Kampania "Przyspieszamy Polskę" przedstawia efekty Krajowego Planu Odbudowy, w tym nowe żłobki, elektryczne autobusy w miastach, inwestycje w edukację zawodową i badania naukowe, mieszkania dla lokalnych społeczności i ponad 57 tys. gospodarstw z szybkim internetem.
Czytaj też: Podkarpackie szuka agencji do kampanii promującej Fundusze Europejskie
Na potrzeby kampanii przygotowano spoty, emitowane w Telewizji Polskiej, Polsacie, TVN, Republice, a także w internecie (YouTube, Google Ads, Facebook, Instagram, TikTok). Reklamy pojawią się też na ekranach LCD w pociągach Pendolino, IC DART, IC FLIRT, a także w metrze i tramwajach. Działania w telewizji i przestrzeni publicznej potrwają do 30 czerwca, a w internecie – do 7 lipca.
Za produkcję spotu odpowiadają Alan Media w konsorcjum z Euvic Media, zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Euvic Media.
Czytaj też: Jarosław Kurski zawiadamia prokuraturę po opublikowaniu jego rozmów z Giertychem
(MS, 23.06.2025)










