Euvic przygotuje kampanię mającą wesprzeć integrację cudzoziemców
Kampania będzie prowadzona do końca stycznia 2026 roku (fot. materiały prasowe)
Agencja Euvic Media wygrała przetarg Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu i przeprowadzi kampanię w ramach projektu "Opolskie Gościnne – Wsparcie integracji społecznej obywateli państw trzecich".
Celem działań jest wspieranie integracji społeczno-gospodarczej obywateli innych państw.
Czytaj też: Ruszyła kampania mająca zapobiegać przemocy domowej wobec kobiet
Kampania ma też promować województwo opolskie jako gościnne dla cudzoziemców spoza Unii Europejskiej i budowanie pozytywnych relacji między mieszkańcami regionu a obywatelami innych państw oraz zachęcanie cudzoziemców do nauki i podejmowania pracy.
Wartość działań to 325 tys. zł. Agencja będzie współpracowała z WUP do końca stycznia 2026 roku.
Czytaj też: Dajcie mi prawa. O najtrudniejszym elemencie negocjacji agencji z klientem
(KAP, 27.08.2025)










