Masz już "Presserwis"? To newsletter, który od poniedziałku do piątku dostaniesz rano na skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Masz już "Presserwis"? To newsletter, który od poniedziałku do piątku dostaniesz rano na skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Masz już "Presserwis"? To newsletter, który od poniedziałku do piątku dostaniesz rano na skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

12 prywatnych telewizji lokalnych nawiązało współpracę z GPW DAI

Dzięki DAI można w jednym czasie emitować różne reklamy (screen: Gpwdai.pl)

Spółka GPW DAI – w ramach DAI Prime – rozpoczęła współpracę z 12 prywatnymi telewizjami lokalnymi. Dzięki temu są tam emitowane reklamy w modelu dynamicznej podmiany spotów.

Są to: Echo24 z Wrocławia, Teletop Telewizja Gorzów, Telewizja WTK z Poznania, TV Asta z Piły, TV Bolesławiec, TV Kujawy, TV Olsztyn, TV Sudecka, TV Mazowsze, Telewizja TVT z Rybnika, TV Toya z Łodzi i TV Dami Jelenia Góra.

Możliwość emisji kampanii adresowalnych

Rozpoczęto też współpracę z religijnym kanałem TBN Polska, a wcześniej także z TV Regio, która emituje programy z różnych telewizji lokalnych.

Czytaj też: Tomasz Sakiewicz grozi pozwami za "zastraszenie reklamodawców" Republiki

Prywatne stacje lokalne w większości nie są monitorowane przez Nielsena i nie ma ich w ofertach ogólnopolskich biur reklamy.

DAI Prime to jedna z trzech usług realizowanych przez należącą do GPW DAI Platformę Aukcyjną TeO (pozostałe to DAI Pro i DAI Elite), budowaną przez ostatnie 4 lata ze środków publicznych – Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Umożliwia ona emisję kampanii adresowalnych w regionalnych stacjach telewizyjnych i wprowadza do telewizji linearnej rozliczanie reklam w modelu CPM (Cost Per Mille, czyli tysiąc wyświetleń).

Spółka agreguje dane z ok. 600 tys. dekoderów, należących m.in. do takich operatorów, jak Toya, Korbank, Feromedia, Asta-Net i Inea.

GPW szuka inwestora dla spółki GPW DAI

Dzięki DAI (dynamic ad insertion) można w jednym czasie emitować różne reklamy dla różnych grup odbiorców. Są one podmieniane w czasie rzeczywistym do poziomu konkretnego urządzenia.

Czytaj też: Czołowe kanały dziecięce tracą udział w rynku. Liderem naziemny TVP ABC

Pod koniec maja podano, że brokerem reklamowym GPW DAI została agencja AdFusion. Odpowiada ona na zasadach wyłączności za sprzedaż reklam u nadawców lokalnych.

GPW – jak informowaliśmy pod koniec marca – szuka inwestora dla spółki GPW DAI, posiadającej platformę do dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych.

W raporcie rocznym giełdy podano, że w 2024 roku nastąpił przegląd struktury Grupy Kapitałowej GPW. W jego efekcie jednym z projektów, które zakwalifikowano jako non-core, jest GPW DAI.

"Spółka na wczesnym etapie komercjalizacji. W opinii Zarządu projekt ten nie jest zbieżny z kluczowymi kompetencjami i celami Grupy, w związku z czym rozpoczęto proces poszukiwania inwestora strategicznego" – napisano.

Czytaj też: TVN liderem oglądalności w paśmie "The Floor" - zarówno w grupie ogólnej, jak i rozliczeniowej

(MNIE, 20.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.