Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Kalinowski przeszedł z Disneya do SkyShowtime. Został dyrektorem marketingu

Paweł Kalinowski objął nowo utworzone stanowisko (fot. materiały prasowe)

Paweł Kalinowski, przez ostatnich 10 lat związany z The Walt Disney Company, został dyrektorem marketingu serwisu streamingowego SkyShowtime na Polskę.

To nowe stanowisko w strukturach SkyShowtime. Kalinowski odpowiada za strategię, planowanie i realizację kampanii marketingowych.

Czytaj też: Netflix niezmiennie liderem serwisów streamingowych. Disney+ ze sporym spadkiem

Paweł Kalinowski od 2015 roku pracował w The Walt Disney Company, od początku 2022 roku jako senior marketing manager Disney+ & kids channels na Europę Środkową.

SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount. W Polsce serwis zadebiutował w lutym 2023 roku.

Czytaj też: Disney zwalnia kilkuset pracowników w dziale filmowym, telewizji i finansach

(KOZ, 03.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.