Paweł Kalinowski przeszedł z Disneya do SkyShowtime. Został dyrektorem marketingu
Paweł Kalinowski objął nowo utworzone stanowisko (fot. materiały prasowe)
Paweł Kalinowski, przez ostatnich 10 lat związany z The Walt Disney Company, został dyrektorem marketingu serwisu streamingowego SkyShowtime na Polskę.
To nowe stanowisko w strukturach SkyShowtime. Kalinowski odpowiada za strategię, planowanie i realizację kampanii marketingowych.
Czytaj też: Netflix niezmiennie liderem serwisów streamingowych. Disney+ ze sporym spadkiem
Paweł Kalinowski od 2015 roku pracował w The Walt Disney Company, od początku 2022 roku jako senior marketing manager Disney+ & kids channels na Europę Środkową.
SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount. W Polsce serwis zadebiutował w lutym 2023 roku.
Czytaj też: Disney zwalnia kilkuset pracowników w dziale filmowym, telewizji i finansach
(KOZ, 03.06.2025)










