Vectra ma nową umowę z TVN Warner Bros. Discovery. Współpraca też przy reklamach DAI

Z usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,5 mln klientów (fot. materiały prasowe)
Operator kablowy Vectra oraz TVN Warner Bros. Discovery przedłużyli współpracę, zawierając nową długoterminową umowę.
W komunikacie nie podano, na jaki czas ją zawarto. Umowa zapewnia abonentom Vectry dostęp do pełnej oferty programowej grupy TVN Warner Bros. Discovery, obejmującej kanały z portfolio nadawcy – zarówno w formie tradycyjnego przekazu, jak i internetowego OTT wraz z rozwiązaniami w zakresie dynamicznej podmiany reklam (DAI).
Czytaj też: Oglądalność sondażowych wyników wyborów prezydenckich w telewizji. Średnio 9,21 mln
Elementem porozumienia jest poszerzenie dystrybucji kanałów TVN Siedem, TVN Fabuła, Metro, TTV w ramach oferty internetowej OTT. "Abonenci zyskają także lepszy dostęp do kanałów TVN Warner Bros. Discovery dzięki korzystniejszym pozycjom stacji nadawcy na liście kanałów operatora" – podano w komunikacie.
Częścią umowy jest również współpraca promocyjna między nadawcą a operatorem. TVN Warner Bros. Discovery i Vectra będą wspólnie realizować działania marketingowe, aby zapewnić lepszą dostępność treści programowych dla widzów.
Z usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,5 mln klientów, a w zasięgu sieci operatora znajduje się 6,7 mln gospodarstw domowych.
Czytaj też: Radiowa Trójka z kampanią wizerunkową pod hasłem "Włącz Trójkę i rób co chcesz"
(MNIE, 08.06.2025)
