Agora z kampanią wizerunkową "Mamy to!", promującą firmę jako grupę mediową nr 1

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel (screen: YouTube/Agora S.A.)
Agora przygotowała kampanię wizerunkową "Mamy to!", promującą wyniki Mediapanelu, według których firma jest grupą mediową nr 1 w Polsce.
"Mamy to!" obejmuje radio, kino, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Koncepcja kreatywna kampanii powstała we współpracy z agencją Open. Za jej realizację odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej Grupy Agora oraz zespół grafików "Wyborczej". Głosem kampanii został Kamil Baleja, dziennikarz Radia Zet.
Czytaj też: "GW" i Czuchnowski: Stanowski dostał 1,4 mln zł od rządu PiS za kampanię społeczną
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codziennie dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców.
Dodatkowo zasięg Grupy Agora zwiększają marki prasowe oraz reklama kinowa.
Czytaj też: Ponad 200 naruszeń ciszy wyborczej. "Bazarek" forsował Karola Nawrockiego
(MAC, 19.05.2025)
