Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Up uruchamia spółkę specjalizującą się w public relations branży medycznej

Od lewej: Katarzyna Łempicka, Urszula Łaskawiec i Michał Proszowski (fot. materiały prasowe)

Urszula Łaskawiec i Katarzyna Łempicka dołączyły do grupy konsultingowej Up i współtworzą spółkę Medicine Up, która specjalizuje się w zarządzaniu relacjami w branży medycznej. 

Stanowisko prezeski Medicine Up objęła Urszula Łaskawiec, która zajmowała się szkoleniami pracowników branży medycznej. Specjalizuje się w mapowaniu ścieżki pacjenta, jest trenerką FRIS i Gallupa. Pełni też funkcję redaktorki naczelnej dwumiesięcznika branżowego "Patient Experience Manager".

"Pierwsze zaproszenie do grupy dostałam ponad rok temu. Wizja, którą wtedy zbudowaliśmy sprawiła, że zaczęłam zauważać, jak bardzo brakuje w branży kompleksowego podejścia do zarządzania relacjami i wspierającą je komunikacją" - wyjaśnia Urszula Łaskawiec, cytowana w komunikacie prasowym.

Wiceprezeską spółki została Katarzyna Łempicka, która ostatnią dekadę poświęciła szkoleniu pracowników branży medycznej. Łempicka specjalizuje się w audytach placówek medycznych, zarządzaniu BHP, RODO.

Grupą Up kieruje Michał Proszowski, były rzecznik i dyrektor komunikacji stadionu PGE Narodowy. Był też m.in. wydawcą strony głównej Onetu i zastępcą szefa redakcji serwisów internetowych "Rzeczpospolitej".

Celem grupy jest tworzenie specjalistycznych agencji łączących umiejętności z obszaru PR z kompetencjami branżowymi. W ten sposób działają już Knowledge Up i Industry Up.

(KAP, 31.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.