Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech najsilniej wspieraną reklamowo marką piwa. Dane cennikowe Kantar Media

Kompania Piwowarska na reklamy Lecha przeznaczyła po trzech kwartałach 2024 roku 77,2 mln zł (screen: YouTube/Lech)

Po trzech kwartałach 2024 roku najbardziej aktywną reklamowo marką piwa był Lech (Kompania Piwowarska).

Z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że Kompania Piwowarska na reklamy Lecha przeznaczyła w tym okresie 77,2 mln zł.

Czytaj też: Carrefour nawiązuje współpracę z Pyszne.pl i wchodzi w q-commerce

Najwięcej wydano na telewizję (60,6 mln zł), dalej pod względem wydatków znalazły się kina (9 mln zł), nośniki reklamy zewnętrznej (6,5 mln zł) i magazyny prasowe (1 mln zł). Lech nie był wspierany reklamowo w radiu.

W TOP5 najsilniej wspieranych reklamowo marek piwnych są jeszcze dwie z portfolio Kompanii Piwowarskiej: Tyskie (drugie miejsce) i Captain Jack (piąte miejsce).

Reklamy Tyskiego cennikowo warte były 62 mln zł, z czego 61 mln zł dotyczyło promocji w telewizji (858 tys. zł na nośnikach reklamy zewnętrznej i 28 tys. zł w magazynach). Na promowanie marki Captain Jack wydano 34,5 mln zł (30,8 mln zł w telewizji i 3,6 mln zł na nośnikach reklamy zewnętrznej).

Czytaj też: Celebryci w kampanii o uzależnieniach wśród młodzieży. Wojciechowska, Młynarska, Gikiewicz

Grupa Żywiec na reklamowanie marki Żywiec przeznaczyła 52,2 mln zł (trzecia pozycja w zestawieniu), z czego 49,8 mln zł na telewizje, 2,2 mln zł na OOH, 108 tys. na reklamę w magazynach i 86 tys. zł – w dziennikach.

Z kolei na czwartym miejscu była marka Żatecky – Carlsberg Polska na jej reklamy wydał 47,5 mln zł, w tym 42,5 mln zł w telewizji, 2,7 mln zł w kinach, 2,2 mln zł na nośnikach reklamy zewnętrznej i 34 tys. zł w magazynach.

Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek

(AMS, 04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.