Ministerstwo Cyfryzacji unieważnia przetarg mediowy o wartości 10 mln zł
W przetargu udział brały m.in. Initiative Media, Sigma Bis, Arena Media i Carat Polska (fot. materiały prasowe)
Ministerstwo Cyfryzacji unieważniło przetarg dotyczący emisji kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz upowszechnienia korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych.
Unieważnienie przetargu wynika z błędu w rozpisanym konkursie. Zamawiający w formularzu cenowym dał agencjom możliwość wpisywania wysokości dopłat na poziomie 0,00 proc., nie przewidując, że część agencji zaproponuje wszystkie dopłaty na tym poziomie. Powoduje to brak możliwości przyznania odpowiedniej punktacji.
Czytaj też: Marketerzy będą rezygnować z reklam w serwisie X. Raport "Media Reactions 2024"
Agencje, które brały udział w konkursie ofert, to: Five Media, Initiative (IPG Mediabrands), Fabryka Komunikacji Społecznej razem z Media Republic, Arena Media (Havas Media Network), Euvic Media, Sigma Bis, Media Group, Carat Polska (Dentsu Polska) i Mastermind Media.
Planowany budżet działań wynosił 10 mln zł brutto, bez kosztów emisji reklam w telewizji, które miały wynieść ok. 4 mln zł brutto. Głównym celem planowanej kampanii miała być promocja aplikacji mObywatel i zbudowanie wizerunku aplikacji jako asystenta w załatwianiu spraw urzędowych.
Resort podpisał już umowę z GoldenSubmarine, która to agencja będzie odpowiedzialna za stronę kreatywną. Uruchomienie nowego przetargu odbędzie się niedługo.
Czytaj też: Debata „Press”. ESG 2025: ważna cezura dla odpowiedzialnych firm
(KAP, 09.09.2024)