Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecze Polaków w piłkarskiej Lidze Narodów najdroższe w cenniku TVP na wrzesień

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy meczu Polaków 8 września trzeba zapłacić 200,6 tys. zł (screen: YouTube/TVP Sport)

Mecz piłkarskiej Ligi Narodów UEFA Chorwacja – Polska jest najwyżej wyceniany w cenniku TVP na wrzesień.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy tym spotkaniu, które zostanie rozegrane 8 września, trzeba zapłacić 200,6 tys. zł.

Czytaj też: Astro zmniejszyła przychody, bo TVP skróciła sezon teleturnieju "Familiada"

Wysoko wyceniono też inny mecz piłkarskiej Ligi Narodów Szkocja – Polska (5 września) – do 190,6 tys. zł. Czas reklamowy przy tych spotkaniach sprzedawany jest w ramach oferty łączonej (TVP 1 + TVP Sport).

Wśród najdroższych pozycji we wrześniowym cenniku TVP znalazły się również seriale TVP 2: "M jak miłość" – do 93,1 tys. zł (o 1 proc. więcej, niż przed rokiem), "Na dobre i na złe" – do 83,4 tys. zł (45,8 proc. w górę) i "Na sygnale" – do 79,1 tys. zł (30,1 proc. w górę).

Z kolei bloki przy nowym serialu TVP 1 "Gra z cieniem" (niedziele o 20.20, od 15 września) wyceniono na maksymalnie 73 tys. zł.

Czytaj też: Polsat News jesienią bez "Raportu dnia". Zamiast niego wydłużona "Debata dnia" Gozdyry

(MNIE, 25.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.