Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr „izak” Skowyrski ambasadorem e-sportowego projektu Betclic Apogee

Marka została oficjalnym sponsorem polskich transmisji turniejów Counter-Strike (fot. materiały prasowe)

Na rynku krajowym debiutuje Betclic Apogee, polsko-portugalska organizacja e-sportowa. Do drużyny dołączył też „izak”, który będzie pełnić rolę ambasadora projektu.

Do tej pory Betclic Apogee znana była głównie z rozgrywek EA FC. W skład organizacji wchodzili m.in. czołowi polscy gracze – Kacper „Furman” Furmanek – niedawny wicemistrz świata drużyn narodowych i mistrz Polski, Szymon „Błachu” Błachowiak – reprezentujący nasz kraj w eliminacjach do eEURO 2024 czy Maksymilian „Zalewskyy” Zalewski. Drużyna z trzema Polakami w składzie występowała w zeszłym roku podczas Klubowych Mistrzostw Świata w FIFA 23 – FIFAe Club World Cup. Obecnie Betclic Apogee debiutuje na Counter-Strike. Trenerem został Jędrzej „Bogdan” Rokita, który w przeszłości był związany m.in. z AVEZ, Illuminar czy Honoris.

Czytaj też: Tour de Pologne zaczyna się dziś we Wrocławiu, zondacrypto partnerem wyścigu

Oprócz polskiego składu w projekcie ma wydatnie pomóc nowy ambasador, czyli Piotr „izak” Skowyrski, który będzie zaangażowany w działania marketingowe na rzecz organizacji i samej marki Betclic planującej jeszcze aktywniejsze działania w obszarze e-sportu.

Marka została też oficjalnym sponsorem polskich transmisji turniejów Counter-Strike, które odbędą się w tym i przyszłym roku, m.in. rozgrywek pod szyldem IEM (m.in. w Kolonii, Rio i Katowicach), ESL Pro League, czy BLAST Premier. We współpracy z Piotrem „izakiem” Skowyrskim transmitowane będą również wybrane turnieje, w których będzie brała udział Betclic Apogee.

Czytaj też: 61 proc. konsumentów kupuje produkty na podstawie rekomendacji influencerów

(AMS, 12.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.