Vito Bambino został ambasadorem marki GAC
Marka GAC rozpoczyna partnerstwo z Vito Bambino (fot. materiały prasowe)
Chińska marka samochodowa GAC, wchodząc na polski rynek, wybrała na ambasadora Vito Bambino. Promuje on elektryczny model Hyptec HT w nowej kampanii digitalowej.
Dla GAC to debiut wizerunkowy. Kampania "Czasami cisza jest Muzą" została zrealizowana na Śląsku, a jej motywem jest cisza, rozumiana jako inspiracja, zwolnienie tempa życia i "odbodźcowanie". Kampania to świadome odejście od klasycznej reklamy samochodowej. Zamiast mówić o danych technicznych, marka opowiada o doświadczeniu i emocjach, jakie towarzyszą kierowcy.
Kampania, w całości realizowana w przestrzeni digital, będzie rozwijana na podstawie różnorodnych formatów i treści. Komunikacja wokół projektu obejmie kanały własne GAC Polska oraz szeroko zakrojone działania online.
Za produkcję spotu odpowiada Cinescope. Za zakup mediów - Man at Work i Media Concept.
(AMS, 21.11.2025)










