Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vito Bambino został ambasadorem marki GAC

Marka GAC rozpoczyna partnerstwo z Vito Bambino (fot. materiały prasowe)

Chińska marka samochodowa GAC, wchodząc na polski rynek, wybrała na ambasadora Vito Bambino. Promuje on elektryczny model Hyptec HT w nowej kampanii digitalowej.

Dla GAC to debiut wizerunkowy. Kampania "Czasami cisza jest Muzą" została zrealizowana na Śląsku, a jej motywem jest cisza, rozumiana jako inspiracja, zwolnienie tempa życia i "odbodźcowanie". Kampania to świadome odejście od klasycznej reklamy samochodowej. Zamiast mówić o danych technicznych, marka opowiada o doświadczeniu i emocjach, jakie towarzyszą kierowcy. 

Kampania, w całości realizowana w przestrzeni digital, będzie rozwijana na podstawie różnorodnych formatów i treści. Komunikacja wokół projektu obejmie kanały własne GAC Polska oraz szeroko zakrojone działania online.

Za produkcję spotu odpowiada Cinescope. Za zakup mediów - Man at Work i Media Concept.

(AMS, 21.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.