Jeremy Sochan ambasadorem Superbet. Bukmacher chce edukować graczy
Pełna kampania ruszy we wrześniu (screen: YouTube/Superbet Polska)
Bukmacher Superbet ogłosił rozpoczęcie współpracy z Jeremym Sochanem – polskim koszykarzem grającym w NBA, w drużynie San Antonio Spurs.
Celem kampanii pod hasłem „Gra to nie wszystko” ma być promowanie odpowiedzialnego podejścia do zakładów bukmacherskich. "W tym projekcie wyjątkowo nie chcemy mówić o produkcie. Jesteśmy pierwszym bukmacherem w Polsce, który zdecydował się przygotować dedykowaną kampanię 360 poświęconą odpowiedzialnej grze" – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
Czytaj też: José Mourinho jako przywódca wikingów w najnowszej kampanii Snickersa
Pierwsze efekty wspólnych działań mają być widoczne w połowie sierpnia, a pełna kampania ruszy we wrześniu. Za kreację odpowiada agencja Punchline, a produkcją zajmuje się Let It Rip Pictures.
Jeermy Sochan miał wystąpić w reprezentacji Polski podczas tegorocznego EuroBasketu, ale doznał kontuzji.
Czytaj też: Będzie przetarg na agencję promującą projekty dotyczące zdrowia finansowane z KPO
(AMS, 13.08.2025)










