Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Penélope Cruz została ambasadorką marki Kinga z grupy Oshee World

(screen: YouTube/Kinga Premium Beverages)

Hiszpańska aktorka Penélope Cruz została ambasadorką marki Kinga z grupy Oshee World.

Jak podkreśla firma, aktorka uosabia wartości, które marka Kinga chce przekazywać – naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję.

Czytaj też: Stanowski wykorzystuje urodziny do promowania cukierków ze swoim nazwiskiem i sklepu SFD

Współpraca z Penélope Cruz jest jednym z elementów procesu rebrandingu, dzięki czemu produkty z portfolio marki Kinga mają jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów.

Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych i nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.

Wraz z nową ambasadorką marka prezentuje również najnowsze produkty – Kinga Sparclino (linia napojów klasy premium, połączenie wody i soku owocowego) oraz Kinga Tonic Water (trzy warianty: Original, Zero Sugar i smak Blueberry & Rose).

Czytaj też: Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w pierwszym półroczu 2025 roku

(AMS, 22.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.