Penélope Cruz została ambasadorką marki Kinga z grupy Oshee World
(screen: YouTube/Kinga Premium Beverages)
Hiszpańska aktorka Penélope Cruz została ambasadorką marki Kinga z grupy Oshee World.
Jak podkreśla firma, aktorka uosabia wartości, które marka Kinga chce przekazywać – naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję.
Czytaj też: Stanowski wykorzystuje urodziny do promowania cukierków ze swoim nazwiskiem i sklepu SFD
Współpraca z Penélope Cruz jest jednym z elementów procesu rebrandingu, dzięki czemu produkty z portfolio marki Kinga mają jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów.
Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych i nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Wraz z nową ambasadorką marka prezentuje również najnowsze produkty – Kinga Sparclino (linia napojów klasy premium, połączenie wody i soku owocowego) oraz Kinga Tonic Water (trzy warianty: Original, Zero Sugar i smak Blueberry & Rose).
Czytaj też: Lidl najsilniej wspieraną marką w telewizji w pierwszym półroczu 2025 roku
(AMS, 22.07.2025)










