Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Agory połączą siły do obsługi igrzysk olimpijskich w Paryżu. Gazeta.pl i "Gazeta Wyborcza"

Gazeta.pl i "GW" mają w Paryżu razem czworo dziennikarzy (fot. materiały prasowe)

Redakcje portalu Gazeta.pl oraz "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl (Agora) połączą siły podczas relacjonowania XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Gazeta.pl wysłała do Paryża Agnieszkę Niedziałek i Łukasza Jachimiaka, natomiast "GW" i Wyborcza.pl – Rafała Steca i Radosława Leniarskiego.

"Najbogatsza relacja na polskim rynku"

Jak informuje biuro prasowe Agory, przygotowywane przez nich treści będą publikowane online zarówno na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, jak i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach redakcyjnych w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Stacje radiowe z wysłannikami na Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024. Ekipa Polskiego Radia najliczniejsza

"Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy »Wyborczej« i Sport.pl dostaną najbogatszą relację z igrzysk olimpijskich na polskim rynku. Będziemy w centrum wydarzeń – w Paryżu i stamtąd będziemy relacjonować sportowe zmagania oraz, mamy nadzieję, wiele polskich sukcesów" – mówi szef działu sport w "GW" Marcin Wesołek, cytowany w komunikacie prasowym.

W ramach współpracy powstanie również specjalne wydanie Magazynu Sport.pl, który w podobnej formie zadebiutował podczas tegorocznego Euro. Publikowane będą w nim pogłębione teksty dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest sport.

Olimpijski newsletter i "Mistrzowska oferta" na Wyborcza.pl

Na łamach Magazynu poruszone zostaną m.in. tematy dotyczące sportowo-politycznego krajobrazu z wojnami i historycznymi bojkotami w tle czy wspomnienia dotyczące pierwszego polskiego medalu.

Czytaj też: Czteroosobowa ekipa z Polska Press na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu

"Magazyn Sport.pl na Euro spotkał się z dobrym przyjęciem czytelników, a pogłębione, jakościowe treści były świetnym uzupełnieniem bieżącej obsługi redakcyjnej Euro. Postanowiliśmy kontynuować ten projekt podczas igrzysk tym razem we współpracy z redakcją »Wyborczej«" – wyjaśnił Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl.

Zaplanowane zostały również trzy magazyny przygotowywane przez dziennikarzy Sport.pl i „Wyborczej", które zostaną dołączone do papierowych wydań "Gazety Wyborczej" ukazujących się 29 lipca, 5 sierpnia i 12 sierpnia.

Czytelnicy Wyborcza.pl otrzymają także olimpijski newsletter stworzony we współpracy z redakcją Sport.pl. Akcji redakcyjnej towarzyszy specjalna "Mistrzowska oferta" subskrypcji Wyborcza.pl.

Czytaj też: Telewizja nawet dla diabła. Piotr Barełkowski tworzy kanały jeden po drugim

(JF, 27.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.