Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sejm odrzuca postulaty twórców  |  Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udział naziemnego ViDoc TV wynosi na razie 0,04-0,05 proc.

Kanał Vidoc TV nadaje z MUX 8, trafił też do oferty telewizyjnej Play (fot. materiały prasowe)

Kanał naziemny ViDoc TV (Red Carpet Media Group) notuje na razie 0,04-0,05 proc. udziału w widowni telewizyjnej.

ViDoc TV został objęty monitoringiem Nielsen Media. Z danych firmy wynika, że w poniedziałek 13 maja uzyskał 0,05 proc. udziału w rynku wśród widzów powyżej 4. roku życia, a we wtorek 14 maja - 0,04 proc. Średnia dobowa widownia (AMR) w poniedziałek wyniosła 2077 osób, a we wtorek - 2048.

Czytaj też: Magdalena Piekorz straciła stanowisko szefowej Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP

Najwięcej widzów zgromadziły na razie filmy "W podziemiach Planety Małp" (13 maja o 20.10; średnio 11,7 tys. widzów) oraz "Nazywam się Nobody" (14 maja o 20.15; średnio 10,8 tys.).

ViDocTV (wcześniej CTV9) ma profil filmowo-dokumentalny. Stacja ruszyła testowo 15 marca, a z regularnym przekazem - 18 marca. Dostępna jest z ósmego multipleksu naziemnego telewizji cyfrowej, a także u operatorów płatnej telewizji - pierwszym dużym operatorem, który włączył ją do oferty jest Play.

Dokładnie ten sam program, co ViDoc TV, emituje kablowy Red Top TV, który docelowo ma zmienić się w ViDoc TV 1.

(KOZ, 16.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.