Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu najpopularniejszym serwisem sportowym był Sportowefakty.wp.pl

W marcu na czele serwisów sportowych po raz kolejny znalazł się Sportowefakty.wp.pl (fot. Pixabay.com)

W marcu najpopularniejszym serwisem sportowym po raz kolejny był Sportowefakty.wp.pl. Największy przyrost liczby użytkowników odnotował Sport.tvp.pl.

Według Mediapanelu treści sportowe Wirtualnej Polski przyciągnęły w marcu 8,15 mln użytkowników (wzrost o 0,34 proc. wobec lutego).

Czytaj też: Polsat chce współpracować z Eurosportem przy Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu

Dalej znalazły się:

• Onet.pl (RAS Polska) – 7,44 mln (wzrost o 6,02 proc.),
• Sport.interia.pl (Polsat-Interia) – 6,91 mln (spadek o 6,37 proc.),
• Sport.pl (Agora) – 6,35 mln (wzrost o 8,68 proc.),
• Sport.tvp.pl (TVP) – 4,33 mln (wzrost o 25,40 proc.),
• Polsatsport.pl (Polsat-Interia) – 3,32 mln (wzrost o 10,59 proc.),
• Flashcore.pl (aplikacja z wynikami na żywo) – 2,80 mln (wzrost o 10,17 proc.),
• O2.pl (Wirtualne Media Holding) – 2,22 mln (spadek o 10,22 proc.),
• Sport.se.pl (ZPR Media) – 2,05 mln (wzrost o 1,12 proc.),
• Tvn24.pl – 1,94 mln (wzrost o 13,54 proc.).

Serwis Flashcore.pl nie jest audytowany. Jego wyniki są estymowane.

Czytaj też: Nowy "Press": Dunikowska-Paź o prawdzie w TVP, Głuchowski, Suwart i mistrz Gosztyła

(MZD, 30.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.