Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tegoroczny festiwal w Opolu Telewizja Polska pokaże na przełomie maja i czerwca

Rok temu festiwal zorganizowano w dniach od 9 do 11 czerwca (fot. materiały prasowe)

Transmitowany i współorganizowany przez Telewizję Polską 61. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu będzie odbywał się od 31 maja do 2 czerwca.

Rok temu festiwal zorganizowano w dniach od 9 do 11 czerwca.

"Festiwal w Opolu będzie łączył, a nie dzielił"

14 kwietnia br. zakończył się nabór zgłoszeń do konkursu "Premiery". Z kolei do 26 marca przyjmowano zgłoszenia do konkursu "Debiuty". Oba koncerty odbędą się pierwszego dnia festiwalu, 31 maja.

Czytaj też: Nie zanosi się na powrót Wiktorów. Organizator nie rozmawia z telewizjami o gali

"Zobaczymy wielkich artystów, którzy przez ostatnie lata nie chcieli mieć z TVP nic wspólnego. Ten festiwal będzie łączył, a nie dzielił" – mówił pod koniec lutego dla "Polityki" Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP. Na festiwal w Opolu mają też powrócić nieobecne tam od kilku lat kabarety. 

Z kolei 24 i 25 maja br. w Sopocie odbędzie się konkurencyjny Polsat SuperHit Festiwal. Tym razem nie będzie on miał części kabaretowej.

Według Nielsen Media rok temu 60. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 1,87 mln widzów – o 35 tys. mniej, niż w 2022 roku.

Czytaj też: Szef "Wiadomości" za czasów Kwiatkowskiego wicedyrektorem w TVP

(MNIE, 16.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.