WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dan Wootton oczyszczony z zarzutów o niewłaściwe zachowania na tle seksualnym

Dan Wootton od początku zaprzeczał zarzutom (screen: YouTube/Novara Media)

Dan Wootton został oczyszczony z zarzutów dotyczących niewłaściwego zachowania na tle seksualnym. Dziennikarz poinformował, że po sześciomiesięcznym dochodzeniu policja zdecydowała się nie podejmować żadnych działań.

W październiku rozpoczęło się śledztwo będące następstwem czerwcowych doniesień Byline Times. Wootton przyznał, że w przeszłości dokonał wielu "błędów w ocenie", ale zawsze zaprzeczał popełnieniu przestępstwa.

Wootton: "Kłamstwa mające zniszczyć moją karierę"

W oświadczeniu wydanym za pośrednictwem swojego prawnika Dan Wootton napisał, że stał się obiektem "politycznie motywowanego polowania na czarownice prowadzonego przez lewicę i media społecznościowe". Stwierdził, że oskarżenia pod jego adresem "były całkowicie fałszywe – kłamstwa mające na celu zniszczenie mojej kariery, a skarżący kierowali się złośliwością".

Czytaj też: Prezenter australijskiej telewizji Jesse Baird zabity przez byłego partnera

Wootton jest najbardziej znany ze swojej roli w ujawnieniu historii wycofania się księcia i księżnej Sussex z pełnienia obowiązków królewskich. Trzykrotnie był reporterem roku w konkursie British Press Awards. Prowadził wieczorny program w GB News.

We wrześniu ubiegłego roku został zwolniony przez MailOnline po zawieszeniu go przez GB News za udział w prowadzonej na antenie dyskusji i brak reakcji na mizoginiczne uwagi gościa programu na temat dziennikarki.

Afera, która wstrzymała jego karierę, dotyczyła doniesień, że pod internetowym pseudonim "Martin Branning" miał udawać fikcyjnego agenta show-biznesu, aby oferować ludziom kwoty do 30 tys. funtów za udostępnienie mu zdjęć o charakterze seksualnym. Wśród osób na jego celowniku znalazł się dyrektor wykonawczy w News UK Ruperta Murdocha wraz z co najmniej sześcioma innymi pracownikami gazety "The Sun", będących użytkownikami aplikacji randkowych Grindr i Gaydar. O rzekomych działaniach dziennikarza w latach 2008-2018 napisał portal Bylinetimes.com.

Czytaj też: Nvidia przekracza wartość 2 bilionów dolarów. Więcej od Amazona i Google

(MAC, 26.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.