Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecze eliminacyjne do Euro 2024 w piłce nożnej najdroższe w cenniku TVP na marzec

Piłkarską reprezentację Polski poprowadzi (oby do zwycięstw) selekcjoner Michał Probierz (screen: YouTube/Łączy Nas Piłka)

W cenniku reklamowym TVP na marzec najwyżej wyceniane są mecze eliminacyjne do Euro 2024 w piłce nożnej.

26 marca odbędzie się finałowy mecz barażowy. W przypadku wcześniejszej wygranej Polaków z Estonią nasza reprezentacja zagra w finale baraży ze zwycięzcą meczu Walia-Finlandia.

Czytaj też: TVP przeprosiła Nizinkiewicza za umieszczenie go w spocie z politykami. Ale nie chce tłumaczyć

Najdroższa, 30-sekundowa reklama przy spotkaniu z 26 marca kosztuje 207,6 tys. zł (biuro reklamy TVP oferuje je jedynie w tzw. sprzedaży łączonej obejmującej bloki w TVP 1 i TVP Sport). Z kolei spoty przy meczu Polska – Estonia z 21 marca w TVP 1 i TVP Sport to koszt do 203,5 tys. zł. Rok wcześniej najdroższe spoty przy meczach eliminacji wyceniano na 152,7 tys. zł.

Wśród najdroższych pozycji w TVP znalazły się również:

  • "M jak miłość" w TVP 2 – do 83 tys. zł (5,7 proc. mniej, niż rok wcześniej),
  • "The Voice Kids" TVP 2 – do 62,6 tys. zł (41 proc. więcej),
  • "Kulisy serialu M jak miłość" TVP 2 – do 58 tys. zł (6,5 proc. mniej)
  • i "Na sygnale" TVP 2 – do 53,4 tys. zł (21,1 proc. mniej).

Czytaj też: TVP nie zmieni logo i oprawy graficznej. Eksperci: "To zbyt kosztowne i ryzykowne"

(MNIE, 24.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.