WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

To Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz mieli najlepszy debiut w "Pytaniu na śniadanie". Niemal pół miliona widzów

Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz to jedna z nowych par prowadzących "Pytanie na śniadanie" (screen: pytanienasniadanie.tvp.pl)

Spośród nowych par prowadzących "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 najwięcej widzów odnotował debiut Katarzyny Dowbor i Filipa Antonowicza. Poranny program Dwójki gromadzi jednak na razie mniej osób przed telewizorem niż przed rokiem. Zmalała również widownia konkurencyjnego "Dzień dobry TVN".

Nową szefową "Pytania na śniadanie" została na początku stycznia Kinga Dobrzyńska, która rozstała się ze wszystkimi parami prowadzących - m.in. z Tomaszem Kammelem i Izabellą Krzan oraz Katarzyną Cichopek i Maciejem Kurzajewskim. W programie pojawili się nowi gospodarze: Joanna Górska i Robert Stockinger, Robert El Gendy i Klaudia Carlos, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Beata Tadla i Tomasz Tylicki.

  • Najwięcej widzów - 499 tys. - zgromadził debiut Dowbor i Antonowicza (27 stycznia).
  • Pierwszy wspólny program Tadli i Tylickiego (3 lutego) śledziło 425 tys. widzów.
  • Program Carlos i El Gendy (21 stycznia) oglądało 424 tys.,
  • a Górskiej i Stockingera (19 stycznia) - 296 tys.

Czytaj też: Marek Suski nie uznaje nowych władz Polskiego Radia. "Nieproszeni goście" i "samozwańcy"

Górska i Stockinger jako jedyni zadebiutowali w tygodniu, reszta pierwsze prowadzenia miała w weekendy.

W dniach 1 stycznia - 7 lutego 2024 roku "Pytanie na śniadanie" (7.55-11.15) przyciągało do TVP 2 średnio 380 tys. widzów, czyli o 77 tys. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Dwójka w grupie ogólnej miała 7,76 proc. udziału w rynku (spadek z 9,16 proc.), a w grupie komercyjnej 16-59 - 6,8 proc. (spadek z 8,77 proc.).

"Pytanie na śniadanie" rozpoczyna się jednak 20-minutową częścią z podtytułem "Pobudka" o 7.30. Gromadzi ona średnio 170 tys. widzów, czyli o 20 tys. mniej, niż przed rokiem. Dwójka ma wtedy 6,19 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (spadek z 6,39 proc.) i 6,22 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (spadek z 6,86 proc.).

Z kolei "Dzień dobry TVN" (7.45-11.30) śledzi średnio 339 tys. widzów, tj. o 39 tys. mniej, niż rok wcześniej. TVN w trakcie programu notuje 7,04 proc. udziału w grupie ogólnej (spadek z 7,5 proc.) i 8,29 proc. w 16-59 (spadek z 8,53 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 09.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.