Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Tadla i Tomasz Tylicki prowadzącymi "Pytanie na śniadanie" w TVP 2

Partnerem Beaty Tadli w "Pytaniu na śniadanie" jest Tomasz Tylicki (screen: Tvp.pl)

W sobotę w roli prowadzących "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 zadebiutowali Beata Tadla i Tomasz Tylicki.

Beata Tadla w zeszłym tygodniu odeszła z zespołu "Onet Rano" w portalu Onet.pl, gdzie była prowadzącą. W przeszłości prowadziła m.in. "Wiadomości" TVP i serwis "24 godziny" w Nowa TV.

Czytaj też: Profesjonalista, tylko trochę miękki. Tomasz Kammel potrzebuje telewizji jak powietrza

Partnerem Tadli w programie "Pytanie na śniadanie" został Tomasz Tylicki, który od kilku lat jest reporterem porannego programu TVP 2, a okazjonalnie pojawiał się już w roli prowadzącego "Pytanie na śniadanie".

Pozostałe pary gospodarzy "Pytania na śniadanie" to: Joanna Górska i Robert Stockinger, Robert El Gendy i Klaudia Carlos oraz Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz. Jak informowaliśmy, dołączy do nich jeszcze jedna para.

Nowa szefowa programu Kinga Dobrzyńska rozstała się ze wszystkimi parami stworzonymi za poprzednich władz TVP, m.in. Tomaszem Kammelem i Izabellą Krzan oraz Anną Popek i Robertem Rozmusem.

Czytaj też: Oglądalność debiutu "Expressu Republiki" z Rafałem Patyrą w TV Republika. "Dziękuję Bogu"

(MNIE, 05.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.