WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzienniki Polska Press pisały o WOŚP na pierwszych stronach. Choć nie wszystkie

Sześć dzienników Polska Press uznało 32. finał WOŚP za mało istotny i nie dało mu miejsca na pierwszej stronie (col. PAR)

Większość dzienników regionalnych Polska Press w tym roku znalazła miejsce na finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wydarzenie to opisywały nawet na pierwszych stronach. Nie było wytycznych z centrali, więc imprezę prowadzoną przez Jurka Owsiaka szeroko relacjonowano także w serwisach internetowych grupy należącej do państwowego Orlenu.

Informacje o największym polskim projekcie charytatywnym, jakim jest co roku finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tym razem znalazły się we wszystkich dziennikach Polska Press. W poniedziałek większość z nich dała relacje z imprez WOŚP na pierwszych stronach.

Pomnik Lecha Kaczyńskiego ważniejszy niż WOŚP?

Jednak sześć z 20 tytułów Polska Press pominęło WOŚP na swoich jedynkach. Był to: "Dziennik Polski", "Nowiny", "Dziennik Bałtycki", "Głos Pomorza", "Gazeta Lubuska" i "Gazeta Wrocławska".

Czytaj też: Pierwszy raz od ośmiu lat WOŚP najważniejszym newsem wieczornych wiadomości TVP

"Dziennik Bałtycki" zarządzany przez Przemysława Szymańczyka za najważniejszy temat uznał w poniedziałek brak pielęgniarek i położnych. Z kolei "Gazeta Lubuska" i "Gazeta Wrocławska", których redaktorem naczelnym jest Janusz Życzkowski, krytykowały zmiany wprowadzane w rozgłośniach regionalnych Polskiego Radia. "Kurier Lubelski" co prawda zamieścił na pierwszej stronie zdjęcie z imprezy WOŚP, ale zdecydowanie większą rangę nadał odsłonięciu największego w Polsce pomnika prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

Wszystkie dzienniki Orlenu pisały o WOŚP w serwisach internetowych. Większość zapowiedziała wydarzenia związane z finałem imprezy w sobotnich wydaniach papierowych.

Rok temu gazety Polska Press temat WOŚP marginalizowały po wytycznych, jakie do wydawców wysłała Dorota Kania, redaktorka naczelna grupy. Mieli oni traktować 31. finał WOŚP jako zwykłe wydarzenie, bez nadawania mu szczególnej rangi. Powodem takiego podejścia miał być brak umów marketingowych dotyczących promocji imprezy.

Czytaj też: Widownia wejść z 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dochodziła do 1,13 mln widzów

(PAR, 30.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.