Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystartowały zdjęcia do "Algorytmu miłości", serialu Canal+ parodiującego bikini reality

Zdjęcia do "Algorytmu miłości" powstają w serialowej willi Amora (fot. Maciej Skwara/Canal+)

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Canal+ zatytułowanego "Algorytm miłości", parodiującego programy typu bikini reality.

"Po sukcesie kolejnych sezonów »The Office PL« i »Emigracji« widzimy, że widzowie Canal+ są gotowi na odważny, często kontrowersyjny i pełen brawury humor" – skomentowała w komunikacie Beata Ryczkowska, dyrektorka produkcji oryginalnych Canal+.

Czytaj też: TVN: widownia serialu "Lipowo. Zmowa milczenia" spada z odcinka na odcinek

Zdjęcia do "Algorytmu miłości" powstają w serialowej willi Amora, a w rolę prowadzącego show wciela się Michał Czernecki. W produkcji wystąpią też m.in. Helena Englert, Wiktoria Gąsiewska, Jakub Sasak, Małgorzata Socha, Katarzyna Gałązka, Adam Zdrójkowski, Waleria Gorobets, Pola Błasik, Kamil Piotrowski, Emilia Walus, Beata Ścibakówna i Dorota Chotecka.

Scenarzystami serialu są Mateusz Płocha, Marek Baranowski, Mateusz Zimnowodzki i Łukasz Sychowicz, który pełni także rolę head writera i producenta kreatywnego. Reżyserują Michał Tylka i Aleksander Pietrzak. Za zdjęcia odpowiada Maciej Edelman. 

Serial produkuje Jake Vision DGA Studio. Premiera w Canal+ planowana jest na wiosnę. Powstanie 10 odcinków.

Czytaj też: Serwis streamingowy Max ruszy na polskim rynku wiosną. Zastąpi HBO Max

(KOZ, 27.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.