"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

"GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  Warner Bros. Discovery uruchamia platformę  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis streamingowy Max ruszy na polskim rynku wiosną. Zastąpi HBO Max

W Stanach Zjednoczonych Max ruszył już w maju 2023 roku (screen: Hbomax.com)

Wiosną na polskim rynku ma zadebiutować serwis streamingowy Max, który zastąpi HBO Max.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że nie stanie się to jednak na początku wiosny, ale później.

Czytaj też: Warner Bros. Discovery i Paramount rozmawiają o fuzji. Chcą rywalizować z Netflixem

Dorota Eberhardt, content strategy director i Max commissioner w Warner Bros. Discovery w Polsce, w listopadzie 2023 zwracała uwagę na istotną rolę lokalnych treści w Maxie. 

– Przede wszystkim chcemy tworzyć kontent dla lokalnego, polskiego widza. Strategia Maxa zakłada, że lokalne premiery mają międzynarodową dystrybucję, która w żaden sposób nie powinna wpływać na to, w jaki sposób dobieramy projekty – mówiła Eberhardt na spotkaniu dla branży producenckiej.

Subskrypcja HBO Max w Polsce kosztuje 29,99 zł.

Czytaj też: Warner Bros. Discovery zawiera umowę z Tomem Cruise na produkcję filmów kinowych

(MNIE, 22.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.