Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sky 9 stycznia przestanie emitować brytyjską wersję serwisu Peacock

Peacock ma już ok. 30 mln abonentów, ale rozwój poza USA nie idzie za dobrze (screen: YouTube/Peacock)

Należąca do amerykańskiego koncernu Comcast platforma płatnej telewizji Sky opublikowała na swoich stronach komunikat, że należąca do niej aplikacja Peacock UK (NBCUniversal) zostanie zamknięta z dniem 9 stycznia.

"Niektóre programy Peacock będą nadal wyświetlane na kanałach Sky, a inne będą dostępne w aplikacji Hayu, którą klienci Sky Glass i Stream mogą subskrybować w Sky Marketplace" – napisano w wyjaśnieniu.

Czytaj też: Książę Harry wygrał proces o naruszenie prywatności z wydawcą "Daily Mirror"

Peacock w Wielkkiej Brytanii i Irlandii w Sky został uruchomioony w listopadzie 2021 roku, ale nie cieszył się wielką popularnością. Klienci skarżyli się m.in. na to, że nie otrzymywali pełnego zestawu treści dostępnych w wersji amerykańskiej. 

Zamieszanie wywołało też zbytnie rozproszenie treści. Niektóre programy, które pierwotnie miały pojawić się w Peacock, stały się dostępne w innych miejscach, np. na Hayu lub ITVX.

Czytaj też: BBC przyjrzy się wpisom Gary'ego Linekera na X. Grozi mu kara za brak obiektywizmu

(MAC, 19.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.