Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ znowu przekroczył poziom 150 mln subskrypcji

Disney+ stracił 12,5 mln subskrypcji na swoim największym rynku w Indiach, ale i tak ma więcej oglądających niż na koniec poprzedniego kwartału

Na koniec trzeciego kwartału 2023 roku Disney+ przekroczył poziom 150 mln subskrypcji - w porównaniu ze 146,7 mln w poprzednim okresie rozliczeniowym. Równo rok temu miał ich już nawet 164 mln, ale potem tracił.

Główny serwis streamingowy koncernu Disneya na koniec okresu lipiec - wrzesień osiągnął liczbę 112,6 mln subskrybentów. Ale w statystykach dolicza się też indyjski Disney+ Hotstar. W sumie zatem daje to 150,2 mln subskrypcji. Taki wynik osiągnięto po zakończeniu kwartału, w którym indyjską ofertę porzuciło 12,5 mln abonentów po utracie przez ten serwis praw do pokazywania bardzo tam popularnych rozgrywek krykieta.

Jak sobie radzą pozostałe serwisy Disneya? Hulu po odkupieniu 30 proc. należących do Comcastu ma 48,5 mln subskrypcji, zaś sportowy ESPN+ - 26 mln. Ogółem strata Disneya w zakresie transmisji strumieniowej wyniosła 387 mln dol., co oznacza poprawę o 74 proc. rok do roku, gdy sięgała 1,4 mld dol.

Tymczasowy dyrektor finansowy koncernu Kevin Lansberry powiedział, że wydatki na treści w 2024 r. wyniosą 25 mld dol., w porównaniu z 27 mld dol. w 2023 r.

Po restrukturyzacji sprawozdawczości finansowej Disney dzieli obecnie swoje trzy segmenty biznesowe na rozrywkę (film, telewizja i streaming), sport (w którym znajduje się telewizja ESPN) oraz tzw. doświadczenia (parki tematyczne i produkty).

W segmencie Rozrywka, który wzrósł o 2 proc. rok do roku, osiągnięto przychody w wysokości 9,5 mld dol. Sport osiągnął porównywalne przychody do tych z poprzedniego kwartału - wyniosły one 3,9 mld dol., a dział Experiences wzrósł o 13 proc., wypracowując przychody wynoszące 8,1 mld dol.

Szef koncernu Bob Iger stwierdził, że Disney jest na dobrej drodze do osiągnięcia 7,5 mld dol. oszczędności dzięki zdecydowanemu cięciu kosztów. Ogólne kwartalne przychody firmy wyniosły 21,2 mld dol., rok do roku wzrastając o 5 proc. Spółka odnotowała zysk netto w wysokości 264 mln dol. w porównaniu ze 162 mln dol. w analogicznym okresie rok temu.

(MAC, 09.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.