Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórczym medium we wrześniu w Polsce. Wysoko "Press"

"Gazeta Wyborcza" była we wrześniu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce (fot. arc)

Według Instytutu Monitorowania Mediów "Gazeta Wyborcza" była we wrześniu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Na jej treści powoływano się prawie 4,2 tys. razy.

Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 4 tys. odniesień w pozostałych tytułach. Podium zamyka "Rzeczpospolita" z 3,9 tys. cytowań. Największy wzrost cytowań zanotował portal Meczyki.pl, który znalazł się na 13. miejscu w Polsce, notując skok o 22 miejsca, a jego treści były cytowane 1175 razy.

Czytaj też: RMN jednak nie omówi "ataków" na pracowników TVP. PiS myśli o zmianach w statutach mediów

Press

Ranking ogólny najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

  • Na miejsce lidera w kategorii najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych awansuje Polsat News z wynikiem prawie 3 tys. odwołań. Na drugim miejscu znalazł się TVN 24 (2,9 tys. cytowań), trzeci był TVP Info (2,2 tys.).
Press
  • Wśród stacji radiowych liderem - podobnie jak miesiąc temu - był RMF FM, który cytowano niemal 3,4 tys. razy. Radio Zet z 2,9 tys. cytowań zajęło drugie miejsce, na trzecim znalazł się Program I Polskiego Radia z 757 odniesieniami.
Press
  • Wspomniany Onet.pl był oczywiście także najczęściej cytowanym portalem internetowym. Wyprzedził Wp.pl o niemal tysiąc cytowań, Wirtualna Polska była cytowana 3,1 tys. razy, a trzecia Interia 1,4 tys. razy.

Czytaj też: UKE wydał pozwolenia radiowe dla Tok FM. Rozgłośnia nadaje na nowej koncesji

Press
  • Wśród tygodników i dwutygodników w pierwszej trójce znalazły się: "Viva!" (577 odwołań), "Do Rzeczy" (455 ) i "Wprost" (351).
  • "Press" zajął drugie miejsce w kategorii miesięczników i dwumiesięczników z 138 cytowaniami. Pierwszy we wrześniu był "Forbes" (194 cytowania), a na trzecim miejscu znalazł się "Twój Styl" (cytowany 132 razy).
Press

Czołowa trójka wydawnictw we wrześniu pozostała bez zmian w stosunku do sierpnia. Portale należące do Ringier Axel Springer cytowane były 9,2 tys. razy, do treści Agory odnoszono się 8,9 tys. Z kolei treści mediów Cyfrowego Polsatu cytowano niecałe 6 tys. razy.

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 59 641 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

Press

Czytaj też: Hakerzy zablokowali stronę Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Atak DDoS

(KAP, 03.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.